LinkedIn šmakocinky špeciál: HR
13. August 2019

LinkedIn pobyt : jar 2020

Po šiestich rokoch LinkedIn stratégií, školení, workshopov, prezentácií dozrel čas na nový formát. Vyškolili sme tisíce podnikateľov, manažérov z korporácií, či špecialistov z neziskoviek ako využívať LinkedIn efektívne. Vieme kto a ako dosiahol najrýchlejšie výsledky a darí sa nám replikovať úspech klientov naprieč odvetviami.

Tento formát je určený pokročilým používateľom LinkedInu, ktorí majú minimálne 250 kontaktov (ideálne 500+), chápu, že budovanie online reputácie je dlhodobý proces a v roku 2020 chcú svoje LinkedIn výsledky posunúť na úplne novú úroveň.

Ak si chcete oddýchnuť, vyberajte iný event, na pobyte budeme makať 1,5 hodiny informácií strieda 1,5 hodiny implementácie na vlastnom profile (osobnom aj firemnom). Focus bude na budovanie LinkedIn firemnej značky cez osobné a firemné profily.
Prihláste sa iba vtedy, ak budete naplno venovať energiu Vašim výsledkom na LinkedIne a ich pretavenie do vášho biznisu.

Spoločne porazíme najviac odkladané aktivity na LinkedIne. S našou podporou:

– upravíte najdôležitejšie časti osobných aj firemných profilov,
– zadefinujete kľúčové slová pre úspech vo vyhľadávaní,
– vytvoríte si content plán,
– budete mať systém, ako tvoriť obsah pravidelne a s ľahkosťou,
– vytvoríte si reálne príspevky na najbližšie 3 mesiace,
– zistíte, ako testovať LI algoritmus na vašich príspevkoch,
– vytvoríte si plán, ako začať s zavádzaním LinkedInu naprieč firmou,
– nájdete si komunitu, ktorá podporí Váš LinkedIn rast.

Cieľom pobytu je zamerať sa na budovanie značky, zamestnávateľskej značky a samozrejme sales cez LinkedIn.
Recruitmentu sa budeme venovať iba z pozície zamestnávateľskej značky a nebudeme špeciálne trénovať techniky ako Boolean search.

Výsledky našich klientov:
projekty rádovo v 100 tisícoch eur – 1 mil. eur/klient,
mediálnu podporu zdarma v hodnote 50 000 eur,
40% nárast zaslaných CVs na senior pozície,
7 B2B klientov na celoročnú spoluprácu po 3 mesiacoch aktívneho oslovovania cez LI,
ušetrenie 28 000 eur za platené LinkedIn služby.

Máme 15 miest, aby sme sa vám mohli venovať naplno.

Uvádzacia cena:
690 eur, bez DPH (828 eur s DPH) do 20.2.2020

Štandardná cena:
830 eur, bez DPH (996 eur s DPH)

Rezervujte si miesto na kristina@exact-recruitment.sk

V cene je zahrnuté:
organizačno-lektorské zabezpečenie 2-dňového intenzívneho LinkedIn workshopu, prenájom konferenčných priestorov a techniky,
ubytovanie, coffee breaky počas workshopu, 2x raňajky, 2x obed, 1x večera, wellness počas pobytu,
kick-off stretnutie 13.3.2020 v Bratislave pre všetkých účastníkov.

Referencie:
Mal som tú česť zúčastniť sa tréningu, ktorý bol zároveň workshopom. Prečo work shoppom? Lebo som tam nakúpil poriadnu kopu praktických návodov ako sa vylepšiť. Názov prezrádzal: “Naskočte na vlnu Linkedinu” a teda som nielen nakúpil ale aj naskočil. Neviem aká je Kristy ako školiteľka, keď školí sama lebo školila so sestrou @Ivana Brutenic a to je duo, na ktoré sa nezabúda. Čo môžem zodpovedne povedať o oboch? Zveril by som im do rúk nastavenie employer aj employee brandingu pre našu firmu o 4 000 zamestnancoch a aj môj osobný branding. Rozpráva z nich prax a ľudskosť. Navyše sú obdarené úprimným úsmevom a ten im málokedy mizne z pier. Ďakujem za cenné rady ako robiť LinkedIN HR stratégiu a to toolmi, ktoré sú zadarmo. Vďaka Vám rozumiem algoritmom LinkedINu. Do skorého videnia pri konzultáciách. Určite sa ešte stretneme. Richard Baco, Head of Unit at T-Systems Slovakia LinkedIn Academy pod vedením Ivany Brutenič a Kristíny Cichý Kováčikovej bola špičková. Super atmosféra, kopec otázok a množstvo rád pre marketérov, salesákov, manažérov a v neposlednom rade aj pre mňa – HRistu. Jana Šaláteková, HR Business Partner, O2 Slovakia Rád robím s profesionálmi. Od mala. Zaplatil som za LinkedIn Academy 2019, dnes po jej skončeni som volal účtovníčke, aby to označila ako investíciu. Ďakujem praktizujúcim LinkedIN profesorkám Ivana Brutenič a Kristína Cichý Kováčikovej za zásadné vymetenie špajze mojej nevedomosti v oblasti využitia možnosti tejto platformy a realizácie príťažlivýh sales, positioning a marketing benefitov. Rasťo Ďurica, CEO BiZZdesign
Mal som tú česť s našim tímom NATUR-PACK zažiť školenie zamerané na rozbeh sociálnej siete LinkedI.Na jeseň 2017 nám ho na mieru pripravila Ivana Brutenic a možem povedať, že to bolo presne to čo sme potrebovali. Dnes máme viac ako polovicu nášho tímu na LinkedIne a postupne budujeme aj firemný profil. Ivana Brutenic nám ukázala aký potenciál je v tejto sociálnej sieti a som presvedčený, že jej školenia pomôžu aj ďalším spoločnostiam či už v podpore obchodu, alebo v podpore kvalitnej komunikácie s klientelou a odbornou obcou. Marek Brinzík, PR Director NATUR-PACK
FAQ

Kto je cieľovka?
Podnikatelia, CEO, obchodníci, manažéri (HR/sales/marketing/PR)

Kto bude lektorovať?

Ivana Brutenič

Kristína Cichý Kováčiková

//]]>